• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 31 تیر 1398
کد مطلب : 67532
+
-

بازارچه‌های محصولات کشاورزی در بوشهر راه‌اندازی می‎شود

اخبار استان‌ها
بازارچه‌های محصولات کشاورزی در بوشهر راه‌اندازی می‎شود

بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی راهی برای حذف واسطه‌ها و زمینه‌ای برای فروش محصولات کشاورزان و تولیدکنندگان است که این مهم در استان بوشهر راه‌اندازی خواهد شد. 

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌‌ریزی انجام‌شده، بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی در شهرستان‌های دشتستان، دشتی و گناوه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا، «احمد جهانگیرلو» افزود: برای احداث این بازارچه‌ها ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است. وی بیان کرد: تاکنون 4 میلیارد ریال اعتبار برای مطالعات طرح هزینه شده است و با تخصیص اعتبار تا سال ۹۹ طرح باید تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

جهانگیرلو اضافه کرد: عرضه مستقیم کالا، حذف واسطه‌ها و ایجاد رونق و بازار عرضه برای محصولات کشاورزی و تولیدی از جمله هدف‌های راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه مستقم محصولات کشاورزی و روستایی است. وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌‌ریزی انجام‌شده، بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی در اختیار اتحادیه‌های زیرمجموعه جهاد کشاورزی قرار می‌گیرند و به این وسیله اتحادیه‌ها به صورت مستقیم از روستاییان محصولات کشاورزی و تولیدی آنها را خریداری و در بازارچه عرضه می‌کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید